![]() |
Σε 48ωρες επαναλαμβανόμενες προσανατολίζονται οι βενζινοπώλες |
|
Χωρίς βενζίνη και χωρίς ταξί θα μείνει σήμερα ο Νομός Μαγνησίας. Οι βενζινοπώλες προχωρούν κανονικά στην 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία τους, ενώ απόφαση για 24ωρη αποχή από το τιμόνι, πήρε και ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου και Νέας Ιωνίας. |
![]() |
Στη «γραμμή» της Ομοσπονδίας τους οι βενζινοπώλες της Μαγνησίας, που σήμερα προχωρούν κανονικά στην προγραμματισμένη 24ωρη απεργιακή κινητοποίησή τους. Δύο μόνο Σωματεία σε όλη τη χώρα έχουν αποσπαστεί από τον Ομοσπονδία Βενζινοπωλών, στην Θεσσαλονίκη και την Κρήτη, όμως στη Μαγνησία «θα έχουμε 100% συμμετοχή», όπως ανέφερε και ο πρόεδρος του Σωματείου, ’γγελος Τσαβές. |
![]() |
Η απεργία αυτή, φαίνεται ότι δεν θα είναι και η πρώτη. Σήμερα το απόγευμα, τα κατά τόπους Σωματεία σε όλη τη χώρα, θα συνεδριάσουν προκειμένου να αποφασίσουν για 48ωρες επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις. Τα «βλέμματα» των βενζινοπωλών, είναι στραμμένα στη Γενική Συνέλευση που συγκαλεί η ΟΒΕ την Κυριακή 21 Μαρτίου, όπου θα συζητηθεί, μεταξύ άλλων, και η πρόταση του προέδρου για απεργίες μέσα στο Πάσχα. |
![]() |
Όπως είναι γνωστό, οι βενζινοπώλες αντιδρούν στην τοποθέτηση ταμειακών μηχανών και ζητούν την θέσπιση ενός ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης των καυσίμων. |
![]() |
Απεργούν και τα ταξί |
![]() |
Από τις 2 χθες τα ξημερώματα μέχρι τις 2 σήμερα τα ξημερώματα, αφήνουν το τιμόνι οι οδηγοί ταξί σε Βόλο και Νέα Ιωνία, συμμετέχοντας στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που κήρυξε η Ομοσπονδία. |
![]() |
Σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών ταξί Βόλου �Νέας Ιωνίας, «Ο ’γιος Χριστόφορος», αναφέρει τα εξής: «Επειδή πολλά ελέγχθησαν το τελευταίο διάστημα σχετικά με την φορολόγησή μας, θεωρούμε απαραίτητο να γνωστοποιήσουμε τι ισχύει σήμερα στον κλάδο μας. Κάθε ιδιοκτήτης φορολογείται σύμφωνα με το ποσοστό ιδιοκτησίας που κατέχει και σε ποια έδρα ανήκει. Τα ΤΑΧΙ ως επιχείρηση χρησιμοποιεί δύο άτομα τουλάχιστον στις μεγάλες πόλεις και τα καθαρά δηλωθέντα εισοδήματα ξεπερνούν τα δηλωθέντα άλλων κλάδων, όπως τα ανακοινώνει το αρμόδιο Υπουργείο. Όσον αφορά τις ταμειακές μηχανές, όλα τα ΤΑΧΙ έχουν από το 2004 και εκδίδουν υποχρεωτικά αποδείξεις με τον μηδενισμό του ταξιμέτρου. Αν κάποιοι δεν τις λειτουργούν, είναι υπόλογοι. Ανεξάρτητα όμως από την απόδοση ή όχι της απόδειξης, το αποτέλεσμα καταγράφεται στο «Ζ». |
![]() |
Ο λογιστικός προσδιορισμός του εισοδήματός μας θα επιφέρει: |
![]() |
Αύξηση του κομίστρου κατά 10%. Θα αλλάξουν ριζικά οι σχέσεις συνεταίρων ιδιοκτητών και οδηγών. Αύξηση της γραφειοκρατίας τόσο στο Υπουργείο Οικονομικών όσο και για τα ΤΑΧΙ. Επιβαρύνεται το Υπουργείο με ελεγκτικές υπηρεσίες για τις δικές μας 35.000 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, ενώ οι κοινοτικές οδηγίες επιβάλλουν μείωση του προσωπικού των δημοσίων υπαλλήλων κατά 10%. |
![]() |
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπ. Οικονομικών η μεγάλη φοροδιαφυγή προέκυψε από το σύστημα του λογιστικού προσδιορισμού και την αναξιοπιστία των μηχανισμών ελέγχου. Εμείς, αυτή την στιγμή, αποδίδουμε συγκεκριμένο φόρο, τον οποίο δεν μπορούμε να αποφύγουμε. Αποδίδουμε ΦΠΑ με τεκμαρτό τρόπο, παρ�όλο που δεν εισπράττουμε. Πληρώνουμε τον ειδικό φόρο κατανάλωσης στα καύσιμα και ΦΠΑ στις δαπάνες λειτουργίας. |
![]() |
Πρέπει, όμως, και τα ΤΑΧΙ να συμβάλλουν στην κοινή προσπάθεια που γίνεται σήμερα για να βγούμε από την κρίση. |
![]() |
Προτείνουμε: |
![]() |
Έκδοση αποδείξεων από τις υπάρχουσες στα ΤΑΧΙ ταμειακές μηχανές, αφού θα συμβάλλουν στην τεκμηρίωση του αφορολόγητου του επιβάτη. |
![]() |
Φόρος εισοδήματος ανά όχημα σε σχέση με την έδρα. |
![]() |
Συνέχιση του συστήματος καταβολής τεκμαρτού ΦΠΑ χωρίς ενσωμάτωσή του στο ισχύον τιμολόγιο για να μην επιβαρυνθεί ο επιβάτης, και το ΦΠΑ των επαγγελματικών δαπανών να συσχετίζεται με τα ανάλογα παραστατικά. |
![]() |
Συγκέντρωση των παραστατικών των επαγγελματικών δαπανών και κατάθεσή τους στις αρμόδιες αρχές σε αξία και τρόπο που θα επιλέξει το κράτος. |
![]() |
Το αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι αφενός να υπάρξει φορολογική επιβάρυνση για τα ΤΑΧΙ και αφετέρου ωφέλεια χωρίς κόστος για τα δημόσια έσοδα, ούτε επιβαρύνσεις σε ελεγκτικούς μηχανισμούς. Είμαστε, τέλος, διατεθειμένοι, να καλύψουμε την ανάγκη συλλογής αποδείξεων (τιμολόγια) από τις επαγγελματικές μας δαπάνες, ώστε να μην υπάρχει φοροδιαφυγή στο ΦΠΑ των δαπανών. |
![]() |
Πρέπει να προστατέψουμε την επαγγελματική μας επιβίωση με απλοποιημένο φορολογικό σύστημα και ζητούμε να συνεχιστεί ο υπεύθυνος διάλογος και η διαβούλευση με την κυβέρνηση». neostypos.gr |