ΓΤΤ


Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Πενήντα σημεία στα Τρίκαλα για διαφήμιση καταστημάτων


Του Αποστόλη Ζώη
Ομόφωνα χθες το μεσημέρι η Δημαρχιακή Επιτροπή σε συνεδρίασή της αποφάσισε να περιορίσει το «μπάχαλο» με τις αφίσες καταστημάτων που «στολίζουν» αντιαισθητικά την πόλη των Τρικάλων, προωθώντας τη λύση των 50 σημείων. Ειδικότερα, μετά από αίτηση καταστηματαρχών για την τοποθέτηση με ιδία δαπάνη (εξαρτήματα στήριξης, ανάρτηση, καθαίρεση και συντήρηση) αφισών επί δημοτικών στύλων φωτισμού, η δημαρχιακή επιτροπή διαπίστωσε πως η εν λόγω τακτική διαφήμισης ακολουθείται και από άλλους Δήμους της χώρας με επιτυχία, όσον αφορά την αισθητική αντιμετώπιση - γιατί γίνεται σε περιορισμένο και συγκεκριμένο αριθμό πυλώνων φωτισμού καθ υπόδειξη της αρμόδιας υπηρεσίας - με συγκεκριμένο και εγκεκριμένο τρόπο τοποθέτησης που συμβάλλει έτσι στον δραστικό περιορισμό της αφισορύπανσης που αποτελεί και το μείζον πρόβλημα.
Θετικά
Ως εκ τούτου, συμπέραναν τα μέλη της δημαρχιακής επιτροπής, καθότι η αίτηση αφορά περιορισμένο και καθορισμένο αριθμό οδών και σημείων της πόλης - (50) σημεία αναλυτικά στην αίτηση - και ότι για αρχή συμβάλλει στην ορθά αισθητική και χωροταξική διευθέτηση επαρκών χώρων διαφήμισης στους πολίτες επιχειρηματίες της πόλης και στην ελεύθερη διακίνηση πληροφοριών και δραστηριότητος, εισηγήθηκε θετικά στην αίτηση με την καταβολή ενός ετησίου και πάγιου τέλους διαφήμισης για τους αιτούντες θέτοντας περιορισμούς και τεχνικές υποδείξεις όσον αφορά τα πλαίσια και τον ασφαλή τρόπο στήριξης αυτών. Σε δηλώσεις του χθες ο δήμαρχος Τρικκαίων κ. Μιχάλης Ταμήλος υπογράμμισε πως όποια επιχείρηση δεν συμμορφώνεται με αυτό το σύστημα, θα έχει πρόστιμο. Πάντως ο ίδιος δεν παρέλειψε να τονίσει πως άλλα δέκα σημεία στην πόλη των Τρικάλων έχουν επιλεγεί στα οποία θα διαφημίζονται οι εκδηλώσεις του Πολιτιστικού Οργανισμού του δήμου Τρικκαίων. Τέλος το κόστος για κάθε καταστηματάρχη ο οποίος θα υπογράφει συμφωνητικό με το δήμο Τρικκαίων ανέρχεται στα 1000 ευρώ.

Η ΕΡΕΥΝΑ 16 Απριλίου 2010, αρ. φύλλου 15476, σελίδα 13