Σάββατο 29 Μαΐου 2010
Οδηγία της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων βάζει φωτιά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Από Αναγνώστη:
Την Παρασκευή 28/5/2010 οι μαθητές της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης διαγωνίστηκαν στο μάθημα της "Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον".
Στις 11.30 π.μ κατά τη διάρκεια των εξετάσεων και μετά από σχεδόν 3 ώρες από την έναρξη των εξετάσεων, η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) έστειλε στα εξεταστικά κέντρα διευκρίνιση που απευθύνονταν ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ (των φυσικώς αδυνάτων) και η οποία δεν κοινοποιήθηκε στους μαθητές αναφορικά με τη βαθμολόγηση του τρίτου θέματος.
Η διευκρίνιση αυτή έλεγε ότι...
εάν οι μαθητές για το τρίτο θέμα είχαν επιλέξει τη λύση με χρήση πίνακα αυτό δε θα θεωρηθεί σωστό δεδομένου ότι κατά τη εκτέλεση του προγράμματος δεν είναι γνωστό το μέγεθος του πίνακα που είναι μία στατική δομή.
Μέχρι εδώ τίθεται το εξής πρόβλημα.
Το τρίτο θέμα ζητούσε τη δημιουργία αλγορίθμου που ως γνωστό δεν απαιτεί τη δήλωση μεταβλητών και δομών στην αρχή.
Το χειρότερο όμως είναι η συνέχεια της διευκρίνισης.
Καλεί τους βαθμολογητές να αφαιρέσουν κατά την εκτίμησή τους όσες μονάδες εκτιμούν.
Δηλαδή για ένα θέμα που αποφασίζουν ότι είναι λάθος, ζητάνε από τους βαθμολογητές να αποφασίσουν αυτοί εάν και πόσες μονάδες θα κόψουν καθώς δεν αναλαμβάνει η ίδια η ΚΕΕ να θεωρήσει την επιλογή πίνακα ως λάθος απάντηση.
Πρέπει να σημειωθεί δε το εξής:
Εάν η επιλογή πίνακα κατά την ΚΕΕ θεωρείται λάθος, τότε όλη η λύση του θέματος θα πρέπει να θεωρηθεί λάθος δεδομένου ότι βασίζεται σε λάθος επιλογή εξ αρχής. Έτσι, θα έπρεπε η ΚΕΕ να αναλάβει την ευθύνη να ζητήσει τον πλήρη μηδενισμό του θέματος και όχι να ρίχνει το μπαλάκι στους βαθμολογητές γενικά και αόριστα.
Από την άλλη τίθεται εν αμφίβολο το εάν η επιλογή πίνακα αποτελεί όντως λάθος επιλογή και χαρακτηριστικά σας παραθέτω ενδεικτικές απαντήσεις από μεγάλα φροντιστήρια που δόθηκαν στο http://www.alfavita.gr και στις οποίες χρησιμοποιείται η δομή του πίνακα ως ενδεδειγμένη λύση στο θέμα Γ.
Είναι βέβαιο ότι κατά τη διόρθωση των γραπτών των μαθητών στα διάφορα βαθμολογικά κέντρα θα προκύψουν μεγάλες διαφοροποιήσεις και προβλήματα δεδομένης της οδηγίας της ΚΕΕ η οποία είναι αόριστη, διπλωματική και ασαφής.
Διαβάστε περισσότερα...
http://politikiprotasi.blogspot.com