Το πλάνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφει σοβαρά προβλήματα στο πλέγμα των επιβατικών δρομολογίων, από αλλοπρόσαλλο προγραμματισμό, κακή αξιοποίηση του υλικού και προβληματική στελέχωση των αμαξοστοιχιών. Το σχέδιο αφορά άμεσα και την περιοχή μας καθώς αποκαθιστά μια αδικία που έχει να κάνει με την κατάργηση της πρωινής απευθείας γραμμής ιντερσίτι Αθήνα-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα. Στο σχέδιο προτείνεται η επαναλειτουργία της απευθείας σύνδεσης Αθήνας-Δυτικής Θεσσαλίας όπως και η αύξηση στα έντεκα των ζευγών δρομολογίων προς Αθήνα –Θεσσαλονίκη. Για την επαναφορά του ιντερσίτι είχε κάνει πρόσφατα λόγο και ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Σηφουνάκης στη Βουλή απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή Καρδίτσας Ντίνου Ρόβλια. Τότε είχε υποστηρίζει ότι «η γραμμή εμφανίζει πληρότητα πάνω από 50% και θεωρούμε απόλυτα λογικό να επαναλειτουργήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα». Όπως όλα δείχνουν οι διαδικασίες έχουν δρομολογηθεί μετά την κατάθεση της σχετικής πρότασης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο υπουργείο Μεταφορών και την έγκριση αυτής.
e-enimerosi.gr
e-enimerosi.gr