Το φαγοπότι στον ΟΣΕ
Είναι τέτοια η διάλυση στον ελληνικό σιδηρόδρομο που οι νέοι διοικούντες την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν πιστεύουν στα μάτια τους με όσα ανακαλύπτουν.
Ούτε καν στοιχειώδης προγραμματισμός σε βασικές λειτουργίες. Τρένα φτάνουν στη Λάρισα από την Αθήνα αλλά ο συρμός για Βόλο αναχωρεί λίγα λεπτά νωρίτερα...! Το ίδιο συμβαίνει και στην Πάτρα, με την άφιξη των πλοίων από την Ιταλία, όπου οι επιβάτες προλαβαίνουν να δουν μόνο την ουρά του τρένου...
Ο τετραψήφιος αριθμός 1110, για τις κρατήσεις θέσεων, είχε δοθεί, από χρόνια, σε ιδιωτική εταιρεία με 1,5 εκ. ευρώ ετησίως! Η σύμβαση λύθηκε και η λειτουργία του 1110 διασφαλίστηκε με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 36.000 ευρώ και την μετάταξη μερικών υπαλλήλων σε αυτό...
Το καλύτερο όμως το αφήσαμε για το τέλος: Η ανανεωμένη ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμφωνήθηκε να δημιουργηθεί από γνωστή εταιρεία λογισμικού αντί... 8,5 εκ. ευρώ και να επιδοτηθεί. Παρόλα αυτά ούτε η ιστοσελίδα τελικά ολοκληρώθηκε και κατ΄ επέκταση η επιδότηση χάθηκε. Όμως η κατασκευάστρια εταιρεία πρόλαβε και τσέπωσε 2,5 εκ. ευρώ ..!
Στο Γουδί, λαμόγια...