Η κακή οικονομική κατάσταση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, έχει μπλοκάρει την ολοκλήρωση των έργων στον Μαλιακό, με την παράδοσή του να μετατίθεται για το 2013.
Το υπουργείο αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα, ανάμεσα στα οποία η λύση της σύμβασης και η επαναδημοπράτηση του έργου.
Η εμπλοκή που παρατηρείται με τα έργα ανακατασκευής της εθνικής οδού ίσως έχουν αντίκτυπο και στον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε-65. Η νέα εθνική οδός στον Μαλιακό έπρεπε να παραδοθεί στην κοινοπραξία Νέα Οδός Α.Ε., η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65, από Λαμία έως Εγνατία μέσω Θεσσαλίας). Η εταιρεία θα «χρησιμοποιήσει» τον Μαλιακό, μέσω της κατασκευής δύο σταθμών διοδίων, ώστε να χρηματοδοτήσει την κατασκευή του Ε65. Με τα τωρινά δεδομένα φαντάζει δύσκολο…