Κώστας
Αγοραστός: «Συνεργαζόμαστε για να προετοιμάσουμε έργα για την βελτίωση της
οδικής ασφάλειας για τους πολίτες της Θεσσαλίας»
Ο σχεδιασμός για τη σύνδεση της Ε-65 από το ύψος της Καλαμπάκας μέχρι την Εγνατία Οδό αλλά και μια σειρά από οδικές μελέτες σε τμήματα των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων ήταν το αντικείμενο σύσκεψης μεταξύ του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, της αντιπεριφερειάρχη Λάρισας κ. Ρένας Καραλαριώτου, του κ. Παρασκευά Σαββαϊδη προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου, αλλά και μελών της Εγνατία Οδός Α.Ε. Ως γνωστόν για τη σύνδεση της Ε-65 στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός εκκρεμεί η τελεσίδικη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με την προσφυγή φορέων και οικολογικών οργανώσεων για ακύρωση της ΚΥΑ έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων.
Για τον λόγο αυτό προτάθηκε η λύση με νέα χάραξη, ώστε να ξεπεραστούν τα παραπάνω εμπόδια και να μπορέσει να προχωρήσει το έργο. Όπως ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός: «Είχαμε μια ουσιαστική συνάντηση με πολυμελή ομάδα της Εγνατία Οδός Α.Ε, ώστε να εξετάσουμε εναλλακτικές λύσεις για το τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία, το οποίο είναι μπλοκαρισμένο. Η νέα διαδρομή που προτείνεται έχει το μικρότερο κατασκευαστικό κόστος, δεν έχει περιβαλλοντική όχληση, αποτελεί την συντομότερη διαδρομή και εξυπηρετεί ταυτόχρονα την σύνδεση με Γρεβενά και Καστοριά. Ο Ε65 είναι ένας αυτοκινητόδρομος εθνικού συμφέροντος και δίνουμε μάχη να συνεχιστεί ούτος ώστε να είναι χρήσιμος,γρήγορος, ασφαλής αλλά και να είναι δρόμος ανάπτυξης όχι μόνο για τη Δυτική Θεσσαλία αλλά και την Δυτική Ελλάδα».
Αντικείμενο της συζήτησης αποτέλεσε ακόμη και η ανάγκη για ύπαρξη οριστικής μελέτης στο τμήμα Δεσκάτη-Ελασσόνα αλλά και στο τμήμα Ελασσόνα – Κοζάνη στα οποία η εταιρεία, με την εμπειρία της μπορεί να υλοποιήσει. Ακόμα τονίστηκε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι από τις ελάχιστες Περιφέρειες που μελετά και υλοποιεί παρεμβάσεις σε γέφυρες κύριων οδικών αρτηριών.
Παράλληλα έχουν ανατεθεί μια σειρά από μελέτες στην Εγνατία Οδό Α.Ε., μέσω διαγωνισμού και σύντομα αναμένονται οι οριστικές μελέτες, οι οποίες αφορούν σε επεμβάσεις βελτίωσης οδικής ασφάλειας και στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες τόσο στο πρωτεύον Επαρχιακό δίκτυο, όσο στο δευτερεύον και το τριτεύον Εθνικό οδικό δίκτυο. Συγκεκριμένα πρόκειται για 9 τμήματα 236 χλμ στην Π.Ε. Καρδίτσας, 24 τμήματα 520 χλμ στην Π.Ε Λάρισας, 28 τμήματα 580 χλμ στην Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων, 9 τμήματα 239 χλμ στην Π.Ε. Κάρδίτσας.
«Ως αιρετή περιφέρεια δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας του δικτύου της Θεσσαλίας, το οποίο είναι αρκετά επιβαρυμένο λόγω του διαφορετικού φόρτου για το οποίο είχε σχεδιαστεί κατά το παρελθόν. Η ολοκλήρωση των μελετών αυτών πρόκειται να μας οδηγήσει στην αναζήτηση της κατάλληλης χρηματοδότησης ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν τα έργα, προς όφελος των Θεσσαλών» τόνισε ο περιφερειάρχης.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ακόμη ο γεν. δ/ντης της Περιφέρειας κ. Κώστας Μέγας, και τα μέλη της Εγνατία Οδός Α.Ε. Μ. Κελαϊδάκης, Κ. Χατζής, Δάδος, Ατζέμη και Κατσαβέλη.
Ο σχεδιασμός για τη σύνδεση της Ε-65 από το ύψος της Καλαμπάκας μέχρι την Εγνατία Οδό αλλά και μια σειρά από οδικές μελέτες σε τμήματα των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων ήταν το αντικείμενο σύσκεψης μεταξύ του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού, της αντιπεριφερειάρχη Λάρισας κ. Ρένας Καραλαριώτου, του κ. Παρασκευά Σαββαϊδη προέδρου και διευθύνοντος σύμβουλου, αλλά και μελών της Εγνατία Οδός Α.Ε. Ως γνωστόν για τη σύνδεση της Ε-65 στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός εκκρεμεί η τελεσίδικη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με την προσφυγή φορέων και οικολογικών οργανώσεων για ακύρωση της ΚΥΑ έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων.
Για τον λόγο αυτό προτάθηκε η λύση με νέα χάραξη, ώστε να ξεπεραστούν τα παραπάνω εμπόδια και να μπορέσει να προχωρήσει το έργο. Όπως ανέφερε ο κ. Κ. Αγοραστός: «Είχαμε μια ουσιαστική συνάντηση με πολυμελή ομάδα της Εγνατία Οδός Α.Ε, ώστε να εξετάσουμε εναλλακτικές λύσεις για το τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία, το οποίο είναι μπλοκαρισμένο. Η νέα διαδρομή που προτείνεται έχει το μικρότερο κατασκευαστικό κόστος, δεν έχει περιβαλλοντική όχληση, αποτελεί την συντομότερη διαδρομή και εξυπηρετεί ταυτόχρονα την σύνδεση με Γρεβενά και Καστοριά. Ο Ε65 είναι ένας αυτοκινητόδρομος εθνικού συμφέροντος και δίνουμε μάχη να συνεχιστεί ούτος ώστε να είναι χρήσιμος,γρήγορος, ασφαλής αλλά και να είναι δρόμος ανάπτυξης όχι μόνο για τη Δυτική Θεσσαλία αλλά και την Δυτική Ελλάδα».
Αντικείμενο της συζήτησης αποτέλεσε ακόμη και η ανάγκη για ύπαρξη οριστικής μελέτης στο τμήμα Δεσκάτη-Ελασσόνα αλλά και στο τμήμα Ελασσόνα – Κοζάνη στα οποία η εταιρεία, με την εμπειρία της μπορεί να υλοποιήσει. Ακόμα τονίστηκε ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι από τις ελάχιστες Περιφέρειες που μελετά και υλοποιεί παρεμβάσεις σε γέφυρες κύριων οδικών αρτηριών.
Παράλληλα έχουν ανατεθεί μια σειρά από μελέτες στην Εγνατία Οδό Α.Ε., μέσω διαγωνισμού και σύντομα αναμένονται οι οριστικές μελέτες, οι οποίες αφορούν σε επεμβάσεις βελτίωσης οδικής ασφάλειας και στις τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες τόσο στο πρωτεύον Επαρχιακό δίκτυο, όσο στο δευτερεύον και το τριτεύον Εθνικό οδικό δίκτυο. Συγκεκριμένα πρόκειται για 9 τμήματα 236 χλμ στην Π.Ε. Καρδίτσας, 24 τμήματα 520 χλμ στην Π.Ε Λάρισας, 28 τμήματα 580 χλμ στην Π.Ε. Μαγνησίας και Σποράδων, 9 τμήματα 239 χλμ στην Π.Ε. Κάρδίτσας.
«Ως αιρετή περιφέρεια δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην βελτίωση της οδικής ασφάλειας του δικτύου της Θεσσαλίας, το οποίο είναι αρκετά επιβαρυμένο λόγω του διαφορετικού φόρτου για το οποίο είχε σχεδιαστεί κατά το παρελθόν. Η ολοκλήρωση των μελετών αυτών πρόκειται να μας οδηγήσει στην αναζήτηση της κατάλληλης χρηματοδότησης ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν τα έργα, προς όφελος των Θεσσαλών» τόνισε ο περιφερειάρχης.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ακόμη ο γεν. δ/ντης της Περιφέρειας κ. Κώστας Μέγας, και τα μέλη της Εγνατία Οδός Α.Ε. Μ. Κελαϊδάκης, Κ. Χατζής, Δάδος, Ατζέμη και Κατσαβέλη.