Το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων είναι τεράστιας σημασίας,
δεδομένης της τροπής που παίρνει, εξαιτίας των πολιτικών ιδιωτικοποίησης που
προωθούνται το τελευταίο χρονικό διάστημα από πλευράς κυβέρνησης, το οποίο
θέσαμε – ο μοναδικός συνδυασμός – προεκλογικά, αναδεικνύοντας την σπουδαιότητά
του και για το Δήμο μας. Η προώθηση λύσης της διαδημοτικής συνεργασίας Δήμου
Καρδίτσας και Λίμνης Πλαστήρα, είναι το πρώτο «καμπανάκι», ενώ ιδιαίτερης προσοχής,
μελέτης και
πρότασης χρήζει συνολικά το θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων
του Δήμου Καρδίτσας, αφού κατ΄ έτος μπαίνει μέσα 1 εκ.€. Ο τρόπος διαχείρισης
εκ μέρους της παρούσας Δημοτικής Αρχής, όχι μόνο δεν έδωσε λύση, αλλά
επαναλαμβάνω δημιουργεί και χρέος. Οπότε η νέα Δημοτική Αρχή, οφείλει να δει
διεξοδικά το θέμα απορρίμματα και μιας και δεν υπήρξαν προγραμματικές δηλώσεις
κατά τη διάρκεια των πρόσφατων δημοτικών εκλογών, σκόπιμο θα ήταν να γνωρίζουμε
τη θέση του νέου Δημάρχου πάνω στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
Τώρα και σε ότι αφορά τη
διαδημοτική συνεργασία θα επιθυμούσαμε να ενημερωθούμε από τον κ. Δήμαρχο:
1. Έχει καταγγελθεί επισήμως η διαδημοτική
συνεργασία από το Δήμο Λίμνης Πλαστήρα ή όχι;
2. Τηρήθηκαν οι δεσμεύσεις της σύμβασης που είχαν
υπογράψει οι δυο Δήμοι, σχετικά με τις υποχρεώσεις του Δήμου μας έναντι του Δήμου
Λίμνης Πλαστήρα;
3. Υπάρχει επίσημη αλληλογραφία μεταξύ Δημάρχων ή
Υπηρεσιακών Παραγόντων των δυο Δήμων ή η οποιαδήποτε επικοινωνία μεταξύ των Δημάρχων
ήταν «off the record»;
4. Υπήρξε πρόταση του κ. Δημάρχου Καρδίτσας για
πρόσληψη εποχιακού προσωπικού από το Δήμο Λίμνης Πλαστήρα προκειμένου να
συνεχιστεί απρόσκοπτα η συνεργασία αποκομιδής; Και ακόμη τι κάνατε κ. Δημάρχε
για να συνεχιστεί η διαδημοτική συνεργασία; Είναι πονηριά εκ μέρους μας να
σκεφτούμε ότι υπήρξε συνειδητή πολιτική πρακτική ώστε να ανοίξει ο ασκός του
Αιόλου για την ιδιωτικοποίηση των σκουπιδιών;
5. Ποιες ενέργειες έκανε η Δημοτική Αρχή, ώστε να
ενημερωθεί πλήρως το Δημοτικό Συμβούλιο και οι
δημότες γενικά για αυτή την εξέλιξη λύσης της συνεργασίας;
6. Ήταν
τόσο ευκαταφρόνητο το ποσό των 120.000 (αντίτιμο της αποκομιδής για μια φορά
την εβδομάδα από Σεπτέμβριο μέχρι Ιούνιο και δυο φορές από Ιούνιο έως
Σεπτέμβριο), που δεν μας ενδιέφερε;
7. Σήμερα η σύμβαση είναι ενεργή; Γίνεται η
αποκομιδή;
8. Μηχανολογικός εξοπλισμός και κάδοι σε ποιον
ανήκουν και με τι ποσοστό; Έχει καταγραφεί πλήρως ο εξοπλισμός της Υπηρεσίας Καθαριότητας
που αποκτήθηκε μέσω της διαδημοτικής συνεργασίας;
9. Και τέλος, μέχρι τη λήξη της θητείας πώς σκέπτεστε
να αντιμετωπίσετε κ. Δήμαρχε το θέμα της αποκομιδής των απορριμμάτων όταν, λίγο
πριν το καλοκαίρι, η δυσοσμία των κάδων είναι ανυπόφορη;