Όπως υποστηρίζουν γνωστοί ναυτιλιακοί πράκτορες του Βόλου, τα φορτία που έχουν ξεφορτωθεί στο λιμάνι του Βόλου και τα οποία προορίζονται για τις τοπικές βιομηχανίες έχουν προωθηθεί όλα στον τελικό τους προορισμό, καθώς γίνεται κανονικά η διακίνηση φορτίων μέσα στα διοικητικά όρια του Νομού. Συνολικά τις δώδεκα τελευταίες μέρες έχουν ξεφορτωθεί στο λιμάνι του Βόλου 280 κοντέινερ, από τα οποία τα 200 διακινήθηκαν κανονικά στους τελικούς τους παραλήπτες που ήταν στη
Μαγνησία. Αντίθετα στοιβαγμένα σε χώρους του ΟΛΒ παραμένουν 80 κοντέινερ, τα περισσότερα από τα οποία αφορούν κυρίως σε βιομηχανίες και επιχειρήσεις από την περιοχή της Κεντρικής Ελλάδος. Κίνδυνος, όπως έγινε γνωστό, υπάρχει κυρίως για ορισμένα φορτία με ευπαθή προϊόντα, όπως φορτίο με λεμόνια Αργεντινής που προορίζεται για βιομηχανίες της Μακεδονίας.
Η διακίνηση φορτίων
Πέρα ωστόσο από την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης η διακίνηση φορτίων στο λιμάνι του Βόλου συνεχίζει να ακολουθεί την πτωτική πορεία των τελευταίων μηνών. Ελάχιστα είναι τα φορτία που διακινούνται από τις προβλήτες του ΟΛΒ. Είναι ενδεικτικό πως η διακίνηση του σκραπ, που αποτελεί τον κύριο όγκο των χύδην φορτίων που διακινούνται διαχρονικά όλα τα τελευταία χρόνια από το λιμάνι του Βόλου για τις ανάγκες παραγωγής της Χαλυβουργίας Θεσσαλίας, έχει πάψει το τελευταίο διάστημα να έχει τον πρώτο λόγο. Αντίθετα τις τελευταίες μέρες τα χύδην φορτία που διακινούν οι λιμενεργάτες είναι τα λιπάσματα, ενώ τις επόμενες μέρες αναμένεται να φορτωθεί και ένα φορτίο σιτηρών που προορίζεται για εξαγωγή.
http://www.taxydromos.gr/localnews/tabid/58/articleType/ArticleView/articleId/30102/-80--.aspx