ΓΤΤ
ΑΡΧΙΚΗ
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
ΒΟΛΟΣ
ΚΑΡΔΙΤΣΑ
ΛΑΡΙΣΑ
ΤΡΙΚΑΛΑ
ΣΠΟΡΑΔΕΣ
ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΣΜΟΣ
ΑΠΟΨΕΙΣ
ΘΕΣΣΑΛΟΙ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρίτη 19 Απριλίου 2011
Μια επίκαιρη πικρή ατάκα...
"Φοβάμαι ότι όπως καταντήσαμε εάν η δικιά μας γενιά βρισκόταν αντιμέτωπη με τον
Ξέρξη αντίθετα από το "ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ" του Λεωνίδα θα προτείναμε το "ΜΟΛΩΝ ΚΑΦΕ"
επεκτείνοντας την πρόσκληση και στην...Τρόικα για να πληρώσουμε με δανεικά τον...λογαριασμό!"
γιώργος πιπερόπουλος
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα