Ø Επόμενο ραντεβού στο Λεοντάρι στις 23/3/12
Μεγάλος αριθμός εθελοντών ανταποκρίθηκε
στην πρόσκλησή του Δ. Σοφάδων και έδωσε το «παρών στην έναρξη του προγράμματος
δενδροφύτευσης που υλοποιεί φέτος ο Δήμος. Η έναρξη έγινε χθες στις 21/3, που
αποτελεί και την Παγκόσμια ημέρα δασοπονίας, στο Καρποχώρι.
Μαθητές σχολείων και δημότες «οπλίστηκαν»
με τσάπες και σκαλιστήρια και με το σύνθημα «ένα δέντρο για μια ζωή» φύτεψαν
300 περίπου δενδρύλλια. Στη δράση συμμετείχαν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου
Καρποχωρίου και το 19ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας που γεμάτοι κέφι
φύτεψαν τα μικρά δεντράκια μαζί με τις δασκάλες τους τις οποίες πρέπει να συγχαρούμε.
Παρόντες ήταν οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου
κ. Τσέλιος Φώτης και κ. Γκουγκούδης Κώστας ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κάιας Φώτης και ο Πρόεδρος της Τ.Κ Καρποχωρίου κ. Ζαβρής
Θεοφάνης.
Το πρόγραμμα δενδροφύτευσης του Δήμου
συνεχίζεται την Παρασκευή 23/3/12 στην
Τ.Κ Λεονταρίου στις 10 :00 π.μ.