 | Του Βαγγέλη Γκιάτα Αν θα γινόταν ειδική αναφορά σε ότι αφορά τις θέσεις όπου συνέβησαν τα πιο πολλά τροχαία στον Νομό Τρικάλων, σίγουρα η οδός Χατζηπέτρου Καλαμπάκας θα είχε τα πρωτεία. Τα τελευταία χρόνια στον δρόμο αυτό και πιο συγκεκριμένα στις διασταυρώσεις του προκαλούνται πάνω από δυο τροχαία τον μήνα. Και θα φανταζόταν κανείς ότι όλες αυτές οι συγκρούσεις γίνονται σε έναν δρόμο μεγάλης απόστασης με μεγάλες ταχύτητες κ.ά. Όμως δεν είναι έτσι αφού όλα αυτά τα τρακαρίσματα γίνονται σε μια απόσταση 60 μέτρων. Για την ακρίβεια γίνονται σε δυο διασταυρώσεις του δρόμου με δυο κάθετες οδούς. Την διασταύρωση με την οδό Σιδηροδρόμου και αυτήν με την οδό Μασούτα. Και υπάρχει εξήγηση επ’ αυτού στο ότι οι οδηγοί που κινούνται επί των οδών που τέμνουν την Χατζηπέτρου θεωρούν ότι έχουν προτεραιότητα παραπλανώμενοι από το ότι οι κάθετοι και κυρίως η Σιδηροδρόμου είναι πολύ μεγαλύτερη σε πλάτος από την Χατζηπέτρου. Έτσι δεν προσέχουν το STOP, παραβιάζουν την προτεραιότητα των οχημάτων με αποτέλεσμα τα πάρα πολλά ατυχήματα. Το ευχάριστο πάντως είναι ότι κατά κανόνα στα τροχαία αυτά υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές και δεν έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς. Χθες στην διασταύρωση των οδών Χατζηπέτρου και Σιδηροδρόμου προκλήθηκε ακόμα ένα τροχαίο. Συνέβη περί στις 10 το πρωί και συγκρούστηκαν ένα ΙΧ αυτοκίνητο με ένα φορτηγάκι. Ευτυχώς και αυτήν την φορά υπήρχαν μόνο υλικές ζημιές και όχι τραυματισμοί. Στον χώρο συγκεντρώθηκε αρκετός κόσμος αφού η θέση είναι στο κέντρο της Καλαμπάκας. Άνδρες του Α/Τ Καλαμπάκας έφθασαν στον τόπο του ατυχήματος μεριμνώντας τα περί του συμβάντος. Αυτό πάντως που πρέπει να γίνει άμεσα πριν θρηνήσουμε θύματα στην εν λόγω περιοχή είναι απλό και λέγεται «Φωτεινοί σηματοδότες». Η απλή σήμανση φαίνεται ότι δεν είναι επαρκής ώστε να αποτρέψει τα δεκάδες ατυχήματα που γίνονται κάθε χρόνο στις δυο αυτές διασταυρώσεις. |  |