Από πού να ξεκινήσουμε και πού να τελειώσουμε με το οδικό δίκτυο Βόλου και Πηλίου; Μιλάμε απλά για δρόμους πραγματικές σκοτώστρες και παρά τα πολλά ατυχήματα που σημειώνονται κατά διαστήματα δεν φαίνεται να ιδρώνει το αυτί κανενός!
Α.Φ.
Δεκάδες
Οχι ένα και δύο αλλά δεκάδες αδέσποτα συγκεντρώνονται ειδικά τις βραδινές ώρες στην περιοχή της νέας ιχθυαγοράς αλλά και στην παραλία του Βόλου. Πότε επιτέλους θα κάνει κάτι ο δήμος; Τι φταίνε
τα αθώα ζωάκια να ταλαιπωρούνται, αλλά και ο κόσμος να τρομοκρατείται;
τα αθώα ζωάκια να ταλαιπωρούνται, αλλά και ο κόσμος να τρομοκρατείται;
Α.Φ.
Παρατήρηση
Δεν το θέλουν το κάπνισμα οι καταστηματάρχες, αλλά στην κινητοποίηση της 1ης Οκτωβρίου παραπάνω από 100 άτομα δεν παραβρέθηκαν, όταν στη Μαγνησία μετράμε 1.600 καταστηματάρχες. Αυτό δεν είναι αγώνας, κύριοι…
Α.Φ.
Εντός των ημερών τα πάσο στους φοιτητές
Λύση βρέθηκε μεταξύ των Υπουργείων Παιδείας και Μεταφορών και μέσα στις επόμενες ημέρες, όπως ενημερώθηκε το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, θα σταλούν τα πάσο για όλους τους φοιτητές. Άντε να τελειώνει κι αυτό το θέμα, γιατί κι οι φοιτητές δεν μπορούν άλλο να πληρώνουν για να πάνε στην σχολή τους.
Δ.Π
Στην τηλεόραση!
Πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικός σταθμός βρέθηκε χθες στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Αισωνίας-Σέσκλου για να δει από κοντά το πρόγραμμα μεσογειακής διατροφής που έχει οργανωθεί. Τα παιδιά στο σχολείο γεύονται καθημερινά μαγειρεμένο φαγητό από το γυναικείο συνεταιρισμό της περιοχής και μαθαίνουν τις διατροφικές αξίες των υλικών. Μήπως να γίνει παράδειγμα και για άλλα σχολεία;
Δ.Π
Οι γονείς του 10ου Γυμνασίου
Με επιστολή του ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 10ου Γυμνασίου Βόλου ζητά να γίνουν άμεσες και συλλογικές προσπάθειες για την επίλυση των προβλημάτων του σχολείου, έτσι ώστε να καταστεί ασφαλές για τα παιδιά. Φτάσαμε δηλαδή σε σημείο να ζητάμε όλοι το προφανές να βρίσκονται τα παιδιά σ’ ένα σωστό σχολείο… Τι άλλο θα δούμε τελικά;
Δ.Π
http://www.taxydromos.gr/localnews/tabid/58/articleType/ArticleView/articleId/30352/Default.aspx
http://www.taxydromos.gr/localnews/tabid/58/articleType/ArticleView/articleId/30352/Default.aspx