Η διαδικτυακή παρακολούθηση ασφαλισμένων πελατών από ασφαλιστικές εταιρίες, κυρίως μέσα από τα social media αποτελεί ένα ακόμα όπλο στα χέρια των εταιριών για να μειώσουν ή να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο από ασφαλισμένους τους ,ανάλογα με την συμπεριφορά τους και τις συνήθειές τους.
Σύμφωνα με τους «Sunday Times» ο Ρίτσαρντ Βερντίν, στέλεχος της βρετανικής ασφαλιστικής Aviva, φέρεται να δηλώνει οτι εκτός από τη συλλογή των διαδικτυακών στοιχείων είναι σε διαπραγματεύσεις με τράπεζες, σούπερ μάρκετ, γυμναστήρια αλλά και εργοδότες για να έχουν πρόσβαση και στα εκεί στοιχεία των πελατών τους.
«Είναι εύκολο να διαπιστώσεις αν ένας άνθρωπος είναι μέλος σε κάποιο γυμναστήριο, αλλά αυτό που
είναι πιο σημαντικό είναι πόσο συχνά πηγαίνει σε αυτό. Μόνο με αυτήν την παράμετρο μπορείς να καταλάβεις τα πράγματα όσον αφορά την υγεία και τον τρόπο ζωής του» εξηγεί ο Ρίτσαρντ Βεντρίν.Ηδη στη Βρετανία υπάρχουν περιπτώσεις εταιρειών που έχουν κάνει ασφάλεια ζωής για πάρα πολύ μεγάλα ποσά και δεν διστάζουν να ελέγχουν τους πελάτες τους για να διαπιστώσουν τους κινδύνους που διατρέχουν, μέσω Facebook.
Ωστόσο δηλώνουν οτι θα σεβαστούν τα προσωπικών δεδομένα δεν θα κάνουν χρήση αυτών χωρίς την προηγούμενη άδεια των πελατών τους.
Ωστόσο δηλώνουν οτι θα σεβαστούν τα προσωπικών δεδομένα δεν θα κάνουν χρήση αυτών χωρίς την προηγούμενη άδεια των πελατών τους.