ΓΤΤ


Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Τους πετάνε έξω από το σπίτι…

Τους πετάνε έξω από το σπίτι…
«Αν υπάρχει κάποιος να με βοηθήσει θα του φιλούσα τα πόδια, θα ήμουν υπόχρεος για μια ζωή. Δεν ξέρω τι να κάνω. Είμαι σε απόγνωση. Πού θα μείνουν τα παιδιά μου; Στο δρόμο, στο κρύο;». Ήταν η απεγνωσμένη κραυγή ενός πατέρα που πετάνε την οικογένειά του για 400 ευρώ έξω από το σπίτι που μένουν στο Προμύρι…
Η πενταμελής οικογένεια εδώ και χρόνια μένει στο Προμύρι σε ένα παλιό σπίτι. Όταν το νοίκιασε ήρθε σε συνεννόηση με τον ιδιοκτήτη να κάνει μερικές επισκευές, τα χρήματα για τις οποίες θα ισοσκελίζονταν με τα ενοίκια.
Ωστόσο η συμφωνία έμεινε μόνο στα λόγια. Λίγο αργότερα – σύμφωνα με τα όσα δηλώνει ο οικογενειάρχης Θ.Κ. – ο ιδιοκτήτης δεν αναγνώρισε τη συμφωνία που έγινε και ζητούσε κανονικά τα χρήματα που έπρεπε να έχουν αφαιρεθεί.
Η υπόθεση πήρε τη νομική οδό και αν και η οικογένεια ήθελε να προχωρήσει σε ανακοπή της υπόθεσης για να κερδίσει χρόνο, τελικά δεν τα κατάφερε καθώς δεν υπήρχαν χρήματα για κάτι τέτοιο.
Σήμερα βρίσκονται αντιμέτωποι με μια σκληρή, απάνθρωπη πραγματικότητα… Ο ιδιοκτήτης τους πετά έξω από το σπίτι, αδιαφορώντας ακόμα και για τα τρία μικρά παιδιά τους -τα δύο είναι μαθητές δημοτικού και το ένα γυμνασίου…
«Δεν έχουμε πού να μείνουμε. Αύριο (σήμερα), το αργότερο μέχρι και το Σάββατο, θα πρέπει να έχουμε φύγει από το σπίτι και δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε», αναφέρει ο Θ.Κ. και όπως εξηγεί η πρόθεση της οικογένειας είναι να μετακομίσει στην Πελοπόννησο, στο πατρικό σπίτι του οικογενειάρχη, ωστόσο δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για το ταξίδι.

«Δεν έχω χρήματα να πληρώσω τη μεταφορική. Πήρα τηλέφωνο και μου ζητάνε 500 ευρώ. Δεν έχω τι να τους δώσω, την καρδιά μου;». Η οικογένεια ζητά τη βοήθεια όποιων μπορούν να την παρέχουν, κυρίως αναζητά μια μεταφορική εταιρία που θα τους βοηθήσει στη μεταφορά των οικοσκευών. Όποιος επιθυμεί να τους βοηθήσει μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους στο τηλέφωνο 699.3438174.

http://www.taxydromos.gr/localnews/tabid/58/articleType/ArticleView/articleId/34620/---.aspx