ΓΤΤ


Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Ουζουνίδης: Προσοχή στα Γιάννινα

ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ
* ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΣΙΑΡΟ ΚΑΙ ΒΕΝΕΤΙΔΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΚΑΤΣΕΛ * ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΡΑΝΤΟΣΑΒΛΙΕΒΙΤΣ ΓΙΑ ΜΟΥΝΤΙΑΛ
Του Σωτ. Κέλλα
Από χθες η ομάδα της ΑΕΛ άρχισε την προετοιμασία της για τον αγώνα του Σαββάτου στα Γιάννινα με αντίπαλο την τοπική ομάδα που «καίγεται» για βαθμούς μιας και βρίσκεται στη ζώνη του υποβιβασμού. Και με δεδομένο ότι αυτή τη στιγμή και η ΑΕΛ έχει ως στόχο την παραμονή προβλέπεται ένα συναρπαστικό παιχνίδι.
Την κρισιμότητα λοιπόν αυτής της αναμέτρησης τόνισε και ο τεχνικός της ομάδας Μαρίνος Ουζουνίδης μιλώντας στους ποδοσφαιριστές του πριν τη χθεσινή προπόνηση λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πρέπει να προσέξουν τον συγκεκριμένο αγώνα καθώς ο αντίπαλός τους βρίσκεται στην ίδια θέση που ήταν η ΑΕΛ πριν τον αγώνα με τον Ηρακλή.
Βέβαια το έργο της Λαρισινής ομάδας μόνο εύκολο δεν θα είναι αφενός γιατί θα βρούνε ένα αντίπαλο που θα παίξει δυνατά για το αποτέλεσμα ενώ παράλληλα για μία ακόμα αγωνιστική οι «βυσσινί» θα αναγκαστούν να αλλάξουν ενδεκάδα (ζήτημα είναι φέτος η Λαρισινή μάδα να έχει παίξει δύο συνεχόμενα παιχνίδια με την ίδια ενδεκάδα) καθώς στην αριστερή πλευρά οι τραυματισμοί είναι δύο μια και έχουν θλάση στον οπίσθιο μηριαίο και ο Βενετίδης αλλά και ο Κατσιαρός. Και οι δύο θα λείψουν από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας τουλάχιστον για δεκαπέντε μέρες.
Αυτό σημαίνει ότι αριστερό μπακ θα αγωνισθεί ο Βελάσκο(πήγε πολύ καλά με τον Ηρακλή και με τον Ατρόμητο που έπαιξε αυτή τη θέση) ενώ μάλλον θα δούμε και την πρώτη συμμετοχή με τη φανέλα της ΑΕΛ του Ρούντολφ Σκάτσελ.
Περισσότερα για τις προθέσεις του Ουζουνίδη θα φανούν στην προπόνηση της Πέμπτης που θα κάνει το καθιερωμένο οικογενειακό διπλό.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΡΑΝΤΟΣΑΒΛΙΕΒΙΤΣ
Τις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης της ΑΕΛ έκανε ο Σλοβένος διεθνής Αλεξάνταρ Ραντοσάβλιεβιτς που δεν θέλησε να κρύψει το μεγάλο κίνητρο που τον οδήγησε στην Ελλάδα και στη λαρισινή ομάδα, που δεν είναι άλλο από τη συμμετοχή του στην τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου που θα γίνει το καλοκαίρι στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής:
Είπε χαρακτηριστικά: ««Φυσικά και είναι ένα σημαντικό κίνητρο για μένα και ο μεγάλος στόχος είναι το Μουντιάλ. Θέλω να είμαι σε καλή αγωνιστική κατάσταση, να παίζω και ελπίζω να είμαι εκεί με τη Σλοβενία και ελπίζω μέσα από τα παιχνίδια μου με την ΑΕΛ να προσελκύσω το ενδιαφέρον του ομοσπονδιακού μου τεχνικού. Πριν έρθω εδώ, είχα ακούσει ότι η ΑΕΛ είχε κάνει πρόσφατα μία πολύ καλή πορεία στο Κύπελλο UEFA και αυτό καταδεικνύει το πόσο καλή ομάδα είναι και το επίπεδό της. Και φυσικά το μεγάλο μου κίνητρο ξαναλέω ήταν να βρω μία ομάδα που θα μου έδινε λεπτά συμμετοχής για να μπορέσω να εξασφαλίσω τη συμμετοχή μου στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Νότια Αφρική».
Σχετικά με την ετοιμότητά του δήλωσε: ««Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απόλυτα έτοιμος, αλλά μετά από κάθε προπόνηση νιώθω και καλύτερα και πιστεύω ότι σύντομα θα είμαι σε θέση να μπορώ να αγωνιστώ κανονικά».
Τέλος είπε ότι η ΑΕΛ δεν αξίζει να μάχεται για τη σωτηρία σας αλλά για κάτι ψηλότερο.
Δηλώσεις χθες στα μέσα μαζικής ενημέρωσης έκανε και ο Τσέχος Ρούντολφ Σκάτσελ που για την επιστροφή του στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά από πέντε χρόνια (ήταν παίκτης του ΠΑΟ)τόνισε:«Η μεγαλύτερη διαφορά που έχω συναντήσει με την επιστροφή μου στην Ελλάδα ήταν ο καιρός (εμφανώς αστειευόμενος), γιατί περίμενα υψηλότερη θερμοκρασία αλλά και ζέστη παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο μέσο του χειμώνα. Ο στόχος μου είναι να βοηθήσω την ΑΕΛ να βγει από τη δύσκολη βαθμολογική θέση, να κερδίσει τα απαραίτητα παιχνίδια και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ με τη φανέλα της ΑΕΛ».
Ο Τσέχος παίκτης αποκάλυψε ότι πριν έρθει στην ΑΕΛ μίλησε με το φίλο του Τάκη Φύσσα (συμπαίκτης του στον ΠΑΟ και τώρα διευθυντής της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου των ανδρών) ενώ έμαθε και για το νέο γήπεδο της ομάδας.
Γιατί δεν δέχτηκε την πρόταση ανανέωσης της συνεργασίας του με τη Σλάβια Πράγας αλλά την πρόταση της ΑΕΛ είπε: «Η Σλάβια μου πρότεινε την ανανέωση του συμβολαίου μου και παράλληλα είχα και κάποιες άλλες προτάσεις για να συνεχίσω σε άλλα κλαμπ την καριέρα μου. Προτίμησα την ΑΕΛ γιατί ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό, πιστεύοντας ότι είμαι ακόμη πολύ μικρός σε ηλικία για να επιστρέψω και να μείνω μόνιμα στη χώρα μου. Ενδεχομένως κάποια στιγμή στο μέλλον να επιστρέψω στην πατρίδα μου, αλλά δεν ήθελα αυτό να συμβεί τώρα»…
Ο ίδιος δηλώνει έτοιμος να αγωνισθεί και πιθανότατα θα τον δούμε να φοράει τη φανέλα της ΑΕΛ στα Γιάννινα.
ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ Η ΑΕΛ
 Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή κάλεσε σε απολογία την Πέμπτη και ώρα 13:00 τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο της 19ης αγωνιστικής:
    - ΠΑΕ AEK, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον ΠΑΣ Γιάννινα.
    - ΠΑΕ Άρης, για τη συμπεριφορά και για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.
    - ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Πανιώνιο.
    - ΠΑΕ Λάρισα, για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα με τον Ηρακλή.
    - ΠΑΕ Ολυμπιακός, για τη συμπεριφορά και για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ.
ΑΛΛΑΓΗ ΜΕΡΑΣ
 Όπως ανακοινώθηκε από τη Σούπερ Λίγκα και κατόπιν σχετικού αιτήματος του Ο.Α.Κ.Α., λόγω σύμπτωσης αγώνα ποδοσφαίρου και αγώνα μπάσκετ στις 28/2/2010 στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου, δύο αγώνες της 24ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ άλλαξαν ημερομηνία και ώρα διεξαγωγής. Ως εκ τούτου:
   Ο αγώνας ΑΕΚ-Εργοτέλης θα διεξαχθεί το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου στις 19.00 και όχι την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου (16.45), όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί.
    Ο αγώνας Άρης-Λάρισα θα διεξαχθεί την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου στις 16.45 και όχι το Σάββατο (19.00).
eleftheria.gr