Υπογράφηκε την Παρασκευή, 1 Οκτωβρίου 2010, στα γραφεία της Δ.Ε.Κ.Ε. Περιφέρειας Θεσσαλίας η σύμβαση κατασκευής του έργου «Παρακάμψεις Αρτεσιανού και Ριζοβουνίου στην Ε.Ο. Καρδίτσα - Τρίκαλα».
Το έργο αναλαμβάνει η εργοληπτική επιχείρηση «ΠΡΙΣΜΑ ΔΟΜΗ Α.Τ.Ε.», στην οποία κατακυρώθηκε η κατασκευή του υπόψη έργου, συνολικής δαπάνης εργασιών 6.714.222,55 €, συμπεριλαμβανομένων όλων των δαπανών κάθε είδους (εργασιών, Γ.Ε.&Ο.Ε., απροβλέπτων, αναθεώρησης, απολογιστικών και Φ.Π.Α.).
Οικονομικά στοιχεία του έργου
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ «ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΗΠΕΙΡΟΥ» 2007-2013. Ο Προϋπολογισμός Μελέτης του έργου ήταν ποσού 12.201.680,67€. Κατά τη δημοπράτηση
προσφέρθηκε έκπτωση 48,52%, βάσει της οποίας η συνολική δαπάνη εργασιών διαμορφώθηκε στο ποσό των 6.714.222,55 €
Τόπος εκτέλεσης του έργου
Το οδικό τμήμα της Ε.Ο. Καρδίτσας – Τρικάλων από Χ.Θ. 0+848 έως Χ.Θ. 3+331 και από Χ.Θ. 6+115 έως Χ.Θ. 8+880.
Περιγραφή και ουσιώδη χαρακτηριστικά του έργου
Τεχνικό αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή των οδικών τμημάτων των παρακάμψεων του Αρτεσιανού και του Ριζοβουνίου επί της Ε.Ο. Καρδίτσας - Τρικάλων.
προσφέρθηκε έκπτωση 48,52%, βάσει της οποίας η συνολική δαπάνη εργασιών διαμορφώθηκε στο ποσό των 6.714.222,55 €
Τόπος εκτέλεσης του έργου
Το οδικό τμήμα της Ε.Ο. Καρδίτσας – Τρικάλων από Χ.Θ. 0+848 έως Χ.Θ. 3+331 και από Χ.Θ. 6+115 έως Χ.Θ. 8+880.
Περιγραφή και ουσιώδη χαρακτηριστικά του έργου
Τεχνικό αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή των οδικών τμημάτων των παρακάμψεων του Αρτεσιανού και του Ριζοβουνίου επί της Ε.Ο. Καρδίτσας - Τρικάλων.
Στην παράκαμψη Αρτεσιανού το φυσικό αντικείμενο περιλαμβάνει την κατασκευή οδικού τμήματος από Χ.Θ. 0+848 έως Χ.Θ. 3+331. Στην παράκαμψη Ριζοβουνίου το φυσικό αντικείμενο περιλαμβάνει την κατασκευή οδικού τμήματος από Χ.Θ. 6+115 έως Χ.Θ. 8+880. Το συνολικό μήκος της αρτηρίας είναι 5.200μ.
Περιλαμβάνεται επίσης η κατασκευή και ο ηλεκτροφωτισμός δύο κόμβων στην παράκαμψη Αρτεσιανού και τριών (3) κόμβων στην παράκαμψη Ριζοβουνίου, όπως επίσης και όλων των απαραίτητων μικρών τεχνικών, καθώς και η σήμανση – ασφάλιση του έργου.
http://www.karditsalive.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3644:2010-10-04-10-15-11&catid=75:local-epikairotita&Itemid=110