ΓΤΤ


Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Τεράστια εμπόδια για τον εσωτερικό δακτύλιο

Κλιμάκιο της Περιφέρειας βρέθηκε στο δήμο για τρία έργα - Δηλώσεις του αντιδημάρχου κ. Κολότσιου για την πορεία αυτών





Του Αποστόλη Ζώη
Μοτό: Η συνολική απαλλοτρίωση είναι 855.000 ευρώ.
Υπηρεσιακοί παράγοντες της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Θεσσαλίας βρέθηκαν χθες στο δήμο Τρικκαίων προκειμένου να εξετάσουν από κοντά και σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Κολότσιο την πορεία τριών σημαντικών έργων του δήμου.
Τα έργα
Σύμφωνα με όσα υπογράμμισε χθες ο κ. Κολότσιος, μετά το πέρας της συνάντησης, η επίσκεψη των υπηρεσιακών παραγόντων είχε σκοπό τη σύνταξη των πινάκων με τα ανάλογα στοιχεία που απαιτούνται για την προώθηση των έργων που είναι ενταγμένα στο ΕΣΠΑ. Πιο αναλυτικά ο κ. Κολότσιος μίλησε για το Χώρο Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων, ένα έργο για το οποίο, όπως είπε προχωρά κανονικά, ενώ αναφορά έγινε και για το έργο των εισόδων της πόλης των Τρικάλων από την πλευρά της Καλαμπάκας, όπου και αυτό βρίσκεται σε κανονική πορεία υλοποίησης, με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Προβλήματα
Ωστόσο, ο κ. Κολότσιος με τα πιο μελανά χρώματα αναφέρθηκε στο έργο του περιφερειακού εσωτερικού δακτυλίου, λέγοντας:
«Εκεί έχουμε ένα «νομικοτεχνικοοικονομικό» πρόβλημα, ένα πρόβλημα με πολλές διαστάσεις. Για να συνεχιστεί το έργο παρουσιάζονται προβλήματα στις απαλλοτριώσεις και προβλήματα σε τεχνικά ζητήματα. Όσον αφορά τα τεχνικά θέματα απομένει μέσα από το δημοτικό συμβούλιο να εγκριθούν μια σειρά από μελέτες, αν έχουν γίνει, να δούμε πώς θα τις δημοπρατήσουμε, ή θα ενταχθούν στο προηγούμενο έργο. Το έργο δεν είναι έτοιμο.
Για τις απαλλοτριώσεις η χρηματοδότηση που ξεπερνά τις 700.000 ευρώ, ποτέ δεν εκταμιεύθηκε και δεν αποδόθηκε στους υπό απαλλοτρίωση ιδιοκτήτες, ενώ κάποιοι δεν πήραν τα χρήματα γιατί προσέφυγαν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, διότι θίγονται βάναυσα οι ιδιοκτησίες. Η συνολική απαλλοτρίωση είναι 855.000 ευρώ. Χρειαζόμαστε να βρούμε άλλα 130.000 ευρώ για να υπάρξει ολοκληρωμένη αποζημίωση. Όμως όλα αυτά θα έπρεπε να συμβούν μέχρι τον Ιούλιο του 2010, διότι η δικαστική απόφαση λύθηκε τέλος του 2008. Αυτό ακόμα δεν συνέβη. Έχουμε δηλαδή και νομικό πρόβλημα γιατί η νομική υπηρεσία δεν μπορεί να συντάξει τα πρωτόκολλα απολαβής. Είναι έργο για το οποίο έχουμε πρόβλημα. Από αύριο θα κινηθώ για να δω πως μπορούν να λυθούν όλα αυτά τα προβλήματα. Θα κάνουμε κάθε προσπάθεια για να το αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά». http://www.e-erevna.gr/portal/story.aspx?ID=103378.000