ΓΤΤ


Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Ψηφίσματα του Δρόμου Ανατροπής για τη Θεσσαλία... για αξιολόγηση, ερωτηματολόγιο Φούχτελ και διόδια

ΑΠΟ ΤΟ “ΔΡΟΜΟ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ” ΣΤΟ Π.Σ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

Ψηφίσματα για αξιολόγηση, ερωτηματολόγιο Φούχτελ και διόδια

Τρία σχέδια ψηφίσματος για τρία διαφορετικά ζητήματα έθεσε προς το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, χωρίς ακόμη να αποφανθεί η διαπαραταξιακή επιτροπή, η περιφερειακή παράταξη «Δρόμος Ανατροπής για τη Θεσσαλία».
Συγκεκριμένα, την προηγούμενη Τρίτη 16/9, ο «Δρόμος Ανατροπής», στην 1η συνεδρίαση
του ΠΣ Θεσσαλίας, έθεσε υπόψη του σώματος 3 σχέδια ψηφισμάτων: ένα σχετικά με την εναντίωση στην αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, ένα σχετικά με το ερωτηματολόγιο Φούχτελ, που απεστάλη στις νέες αιρετές αρχές των ΟΤΑ, και ένα σχετικά με την κατάργηση των διοδίων. Το σώμα τα παρέπεμψε στη διαπαραταξιακή επιτροπή, η οποία συνεδρίασε, χωρίς την απαιτούμενη απαρτία, την προηγούμενη Πέμπτη 18 Σεπτέμβρη. Ακόμη και σήμερα, κανένα τελικό κείμενο δεν έχει σταλεί στα μέλη του ΠΣ Θεσσαλίας.
Με τις προτάσεις ψηφισμάτων που κατέθεσε ο «Δρόμος Ανατροπής»:
Α) καταγγέλλεται το πλαίσιο «αξιολόγησης» των υπαλλήλων του Δημοσίων (Ν. 4250/2014), και εξουσιοδοτείται ο Περιφερειάρχης και οι υπηρεσιακοί παράγοντες να μην προωθήσουν κάθε διαδικασία σχετική με αυτή
Β) εξουσιοδοτείται επίσης ο Περιφερειάρχης να μην παραχωρήσει στοιχεία που αφορούν στα γεωμορφολογικά, πληθυσμιακά, κοινωνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά της περιοχής Θεσσαλίας, τις υποδομές, την πολιτιστική δραστηριότητα και τα απορρίμματα, και
Γ) ζητείται η κατάργηση των διοδίων που στερούν το δικαίωμα στην ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων της Θεσσαλίας εντός της Περιφέρειας.

Λάρισα, 24.09.2014

Τα πλήρη κείμενα των 3 προτεινόμενων ψηφισμάτων είναι τα ακόλουθα:

ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ (Ν. 4250/2014)

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας καταγγέλλει το νέο πλαίσιο «αξιολόγησης» των υπαλλήλων του Δημοσίων (Ν. 4250/2014)και με απόφασή του εξουσιοδοτεί τον Περιφερειάρχη και τους υπηρεσιακούς παράγοντες να μην προωθήσουν κάθε διαδικασία σχετική με αυτή. Μία αυθαίρετη διαδικασία που καθιστά τους δημοσίους υπαλλήλους τα εξιλαστήρια θύματα της κρίσης και έχει ως αποκλειστικό στόχο τη συρρίκνωση του Δημόσιου Τομέα και την περαιτέρω υποχώρηση του Κοινωνικού Κράτους.

Είμαστε εναντίον του τρόπου αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων και ιδιαίτερα κατά των διατάξεων εκείνων του Ν. 4250/2014 οι οποίες επιβάλλουν τον επιμερισμό ποσοστών αξιολόγησης ανά κλίμακα βαθμολόγησης επί του συνόλου των υπαλλήλων και την κατάταξή τους σε τρείς κατηγορίες. Θεωρούμε ότι τα ποσοστά κατηγοριοποίησης του προσωπικού που προβλέπει ο Ν. 4250/2014 είναι αυθαίρετα και δε στηρίζονται σε καμία επιστημονικά αποδεκτή μέθοδο, ενώ αντίκειται στο Σύνταγμα το οποίο έχει επισημανθεί από το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου.

Η κυβέρνηση με την μέθοδο της συγκριτικής αξιολόγησης, προσπαθεί να εξασφαλίσει μια νέα κατηγορία διαθεσίμων καθορίζοντας εκ των προτέρων τα ποσοστά και τις κλίμακες αξιολόγησης. Με την εφαρμογή της αυθαίρετης ποσόστωσης και τον επιμερισμό ανά οργανική μονάδα, υπονομεύει κάθε έννοια αντικειμενικής και δίκαιης χρήσης της αξιολόγησης που έχει ως στόχο την αξιοποίηση των εργαζομένων και την βελτίωση της απόδοσής τους με γνώμονα πάντοτε την καλύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας ζητά την απόσυρση του Νόμου και προχωρά στην ανάληψη πρωτοβουλιών να ανοίξει διάλογο με τους εργαζομένους, τα συνδικάτα και τα σωματεία τους, ώστε να προκύψει ένα κοινά αποδεκτό, δίκαιο, αξιόπιστο και οριστικό σύστημα αξιολόγησης.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ «ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ»

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, με αφορμή το ερωτηματολόγιο της «Ελληνογερμανικής Συνεργασίας» το οποίο απεστάλη στις νέες Περιφερειακές και Δημοτικές Αρχές της χώρας, καλώντας τες να παραχωρήσουν –συμπληρώνοντάς το- οικειοθελώς στοιχεία σχετικά με τα περιουσιακά στοιχεία του κάθε Δήμου και Περιφέρειας, τις υφιστάμενες υποδομές, τα στοιχεία απασχόλησης, τη διαχείριση απορριμμάτων κοκ,

εξουσιοδοτεί τον Περιφερειάρχη

να μην παραχωρήσει στοιχεία που αφορούν στα γεωμορφολογικά, πληθυσμιακά, κοινωνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά της περιοχής μας, τις υποδομές, την πολιτιστική δραστηριότητα και τα απορρίμματα.

ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας, με αφορμή και τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα των διοδίων που είναι χωροθετημένα κατά μήκος του Οδικού Άξονα ΠΑΘΕ, αλλά και παραπλεύρως του, στα όρια της Περιφέρειάς μας, και συγκεκριμένα μετά από:

Α) Τη σταθερή άρνηση της αναδόχου εταιρίας “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” να καταργήσει Σταθμούς Διοδίων, κατά την τελευταία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, παρόντων τόσο του Περιφερειάρχη όσο και αιρετών όπου στα όρια των Δήμων τους είναι τοποθετημένοι Σταθμοί Διοδίων

Β) Την προκλητική απάντηση και στάση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων απέναντι στις φωνές τοπικών κοινωνιών και αρχών, καθώς και τη σαφή θέση που έχει λάβει υπέρ των «δικαιωμάτων» των εργολάβων των αυτοκινητοδρόμων ενάντια στα δικαιώματα των πολιτών

Γ) Τη θέση σε λειτουργία των τριών (3) νέων πλευρικών σταθμών διοδίων σε Γλύφα, Μπράλο και Μώλο (πριν από τη Λαμία), τα οποία χρηματοδοτούν τον ανύπαρκτο οδικό άξονα της Κεντρικής Ελλάδας (Ε65),

επανέρχεται στο θέμα των διοδίων και δηλώνει τα ακόλουθα:

Το τροχαίο έγκλημα στην ΠΕΟ Λάρισας-Βόλου στα μέσα του περασμένου καλοκαιριού με θύματα τρεις νέους, επανέφερε στην επιφάνεια με τον χειρότερο τρόπο την απαξίωση, από την πλευρά της Πολιτείας, των αναγκών των τοπικών κοινωνιών, οι οποίες συνεχίζουν να ζουν, να έχουν ανάγκες, και να μετακινούνται από τον παλιό δρόμο, ακόμη και μετά την κατασκευή της νέας Εθνικής Οδού με τα πανάκριβα διόδια. Εκεί είναι τα χωριά τους και τα σπίτια τους.

Μετά και την τελευταία σύσκεψη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, μόνο ως εμπαιγμό μπορούμε να εκλάβουμε τις δηλώσεις της “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου” για μείωση των τιμών ανά διέλευση μόνο για τους συχνούς χρήστες και μόνο με την προμήθεια του ειδικού πομποδέκτη της εταιρίας.

Με βάση όλα τα παραπάνω, το Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας:

Καταγγέλλει την υπουργική διγλωσσία και, δηλώνοντας για μία ακόμη φορά, την πλήρη αντίθεσή του στις κυβερνητικές αποφάσεις, ζητά την κατάργηση των διοδίων που στερούν το δικαίωμα στην ασφαλή μετακίνηση των κατοίκων της Θεσσαλίας εντός της Περιφέρειας.