ΓΤΤ


Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

ΑΘΗΝΑ - ΜΑΡΙΑ (ΝΑΝΑ) ΜΑΥΡΑΝΤΖΑ - ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν.ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΑΣΟΚ

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Μαυραντζά Αθηνά-Μαρία του Λάμπρου

ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 9-8-1979

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: Αρραβωνιασμένη με τον Δικηγόρο Χρήστο - Δημήτρη Τοπαλίδη.

ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ : Γεννήθηκα στη Λάρισα, όπου και κατοικώ και κατάγομαι από την ορεινή Αργιθέα Καρδίτσας.


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: Ε. Λαμπέτη 60, Νέα Πολιτεία

ΣΠΟΥΔΕΣ: Απόφοιτη του τμήματος Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης της σχολής Νομικών, Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Δημοκριτείου  Πανεπιστημίου Θράκης, στον Τομέα του Αστικού Δικαίου και της Πολιτικής Δικονομίας.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Είμαι δικηγόρος και ασκώ ενεργά τη δικηγορία διατηρώντας δικό μου γραφείο στο κέντρο της Λάρισας από το 2006.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: Μ. Αλεξάνδρου 4, 2ος όροφος, Λάρισα, Τηλέφωνο- 2410/252150 & 6978726353.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ & ΠΟΛΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ: Από το 2004 μέλος του Συλλόγου Αργιθεατών  ν. Λάρισας και από το 2007 μέχρι σήμερα Πρόεδρος του ιδίου συλλόγου.

Το 2006 μετείχα στο ψηφοδέλτιο του Γιάννη Σάπκα, Υποψηφίου Δημάρχου Λάρισας, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος. Από το 2008 έως τα τέλη του 2011 ήμουν Αναπληρώτρια Γραμματέας της Τοπικής Οργάνωσης του ΠΑΣΟΚ Λάρισας και έκτοτε έως και  σήμερα είμαι Γραμματέας της Οργάνωσης αυτής.

ΓΛΩΣΣΕΣ και Η/Υ:Κάτοχος του διπλώματος LOWER της Αγγλικής γλώσσας και έχω πολύ καλή γνώση χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών.